Service & Onderhoud
De Gevelbouwgroep heeft een eigen afdeling Service & Onderhoud, ondergebracht bij Komoko montage, die de “nazorg” voor haar rekening neemt, zoals;
- Het afhandelen van garantiewerkzaamheden.
- Het uitvoeren van alle voorkomende reparaties van schade.
- Het uitvoeren van éénmalig onderhoud.
- Het uitvoeren van jaarlijks of tweejaarlijks preventief onderhoud middels een onderhoudscontract.
Komoko montage heeft veel kennis opgedaan in het repareren van niet alleen de eigen producten, maar ook andere merken stalen, aluminium en kunststof) kozijnen.
Onderhoud
Ook al is aluminium en kunststof onderhoudsarm, aan het hang- en sluitwerk moet regelmatig onderhoud worden gegeven om de bewegende delen in beweging te houden. Middels een onderhoudscontract zorgt de afdeling Service & Onderhoud er voor dat dit noodzakelijke onderhoud met regelmaat gebeurt en dat bewoner en/of eigenaar voor tientallen jaren geen omkijken meer heeft aan de kozijnen, ramen, deuren of schuifpuien.
In het boekje “Een heldere kijk op onderhoud”, die iedere klant van de Gevelbouwgroep ontvangt na aankoop van de producten, staat precies welk onderhoud gedaan moet worden om te zorgen voor een leven lang plezier van de kozijnen, ramen, deuren en schuifpuien.